Група кампаній «Электронныя Офісныя Сістэмы» (ЭОС) абвясціла аб прызначэнні Андрэя Казлова на пасаду генеральнага дырэктара кампаніі «ЭОС Софт» (уваходзіць у Групу ЭОС), якая займаецца рэалізацыяй скрынкавага праграмнага забеспячэння, у тым ліку праз разгалінаваную партнёрскую сетку ў Расіі і краінах СНД. На гэтай пасадзе Андрэй Казлоў змяніў Віктара Шахвердова, які ўзначальваў «ЭОС Софт» c моманту стварэння кампаніі. Пакінуўшы пост генеральнага дырэктара, Шахвердов засяродзіцца на стратэгічным развіцці бізнесу, гаворыцца ў паведамленні ЭОС.
Да выканання сваіх абавязкаў у новай пасадзе Андрэй Казлоў прыступіў з 1 лютага 2011 года Як растлумачылі ў ЭОС, рашэнне аб перадачы аперацыйнага кіравання новаму генеральнаму дырэктару было прынята з улікам хуткага развіцця і дынамічнага росту абаротаў «ЭОС Софт».
Андрэй Казлоў працуе ў ЭОС з 2003 г., раней ён займаў пасаду начальніка аддзела спецыяльных праектаў і ажыццяўляў кіраўніцтва найбольш буйнымі праектамі кампаніі. Новы генеральны дырэктар адзначыў расце значнасць сістэм электроннага дакументазвароту для бізнесу і павялічваецца попыт на новыя ECM-рашэнні кампаніі, а таксама распавёў аб якасна больш высокім узроўні патрабаванняў да спецыялістаў кампаній-партнёраў. «Наша задача - забеспячэнне высакаякаснага, экспертнага сэрвісу па ECM-рашэнням на ўсёй тэрыторыі Расіі і краін СНД», - заявіў ён.
Па словах Андрэя Казлова, «ЭОС Софт» плануе прыцягваць да працы новых партнёраў, гатовых забяспечваць неабходны ўзровень сэрвісу па ECM-прадуктам кампаніі, а таксама рэалізаваць комплексныя праграмы па навучанню, маркетынгавай падтрымцы і развіццю партнёрскай сеткі. «Як паказвае вопыт некалькіх апошніх гадоў, доля партнёрскіх продажаў у агульным абароце кампаніі стабільна расце. У далейшым мы плануем паступова скарачаць аб'ём прамых продажаў і перадаваць функцыі па абслугоўванні кліентаў нашым партнёрам, пераходзячы, такім чынам, да трохузроўневай мадэлі продажаў, якая выкарыстоўваецца большасцю вядомых кампаній-распрацоўшчыкаў ПА », - распавёў Андрэй Казлоў.
Як ён падкрэсліў, вельмі важна, каб кожны з кліентаў, па-за залежнасці ад маштабу і геаграфічнай аддаленасці, атрымліваў якаснае рашэнне спецыфічных для свайго бізнесу задач. Да цяперашняга моманту ў кампаніі ўжо функцыянуе call-цэнтр, сіламі якога праводзіцца маніторынг задаволенасці карыстальнікаў прадуктамі і паслугамі па іх суправаджэнню. Запланаваны і шэраг іншых новаўвядзенняў па забеспячэнню і кантролю ўзроўню сэрвісу.
Да выканання сваіх абавязкаў у новай пасадзе Андрэй Казлоў прыступіў з 1 лютага 2011 года Як растлумачылі ў ЭОС, рашэнне аб перадачы аперацыйнага кіравання новаму генеральнаму дырэктару было прынята з улікам хуткага развіцця і дынамічнага росту абаротаў «ЭОС Софт».
Андрэй Казлоў працуе ў ЭОС з 2003 г., раней ён займаў пасаду начальніка аддзела спецыяльных праектаў і ажыццяўляў кіраўніцтва найбольш буйнымі праектамі кампаніі. Новы генеральны дырэктар адзначыў расце значнасць сістэм электроннага дакументазвароту для бізнесу і павялічваецца попыт на новыя ECM-рашэнні кампаніі, а таксама распавёў аб якасна больш высокім узроўні патрабаванняў да спецыялістаў кампаній-партнёраў. «Наша задача - забеспячэнне высакаякаснага, экспертнага сэрвісу па ECM-рашэнням на ўсёй тэрыторыі Расіі і краін СНД», - заявіў ён.
Па словах Андрэя Казлова, «ЭОС Софт» плануе прыцягваць да працы новых партнёраў, гатовых забяспечваць неабходны ўзровень сэрвісу па ECM-прадуктам кампаніі, а таксама рэалізаваць комплексныя праграмы па навучанню, маркетынгавай падтрымцы і развіццю партнёрскай сеткі. «Як паказвае вопыт некалькіх апошніх гадоў, доля партнёрскіх продажаў у агульным абароце кампаніі стабільна расце. У далейшым мы плануем паступова скарачаць аб'ём прамых продажаў і перадаваць функцыі па абслугоўванні кліентаў нашым партнёрам, пераходзячы, такім чынам, да трохузроўневай мадэлі продажаў, якая выкарыстоўваецца большасцю вядомых кампаній-распрацоўшчыкаў ПА », - распавёў Андрэй Казлоў.
Як ён падкрэсліў, вельмі важна, каб кожны з кліентаў, па-за залежнасці ад маштабу і геаграфічнай аддаленасці, атрымліваў якаснае рашэнне спецыфічных для свайго бізнесу задач. Да цяперашняга моманту ў кампаніі ўжо функцыянуе call-цэнтр, сіламі якога праводзіцца маніторынг задаволенасці карыстальнікаў прадуктамі і паслугамі па іх суправаджэнню. Запланаваны і шэраг іншых новаўвядзенняў па забеспячэнню і кантролю ўзроўню сэрвісу.
Комментариев нет:
Отправить комментарий