Мінск, 22 сакавіка. / ПРАЙМ-ТАСС /. ААТ "Іжавто" (IZAV02) патрабуецца істотная падтрымка, якая дазволіць прадпрыемству не толькі прайсці цяперашні складаны перыяд, але і стаць паўнапраўным звяном альянсу Renault-Nissan-АўтаВАЗ. Аб гэтым заявіла крыніца ў аўтамабільнай галіны.
Меркаваную суму дзярждапамогі, якая дазволіла б вярнуць "Іжавто" ў лік паспяховых прадпрыемстваў галіны, якім гэты завод быў да крызісу 2008-2009 гг, крыніца ўдакладніць адмовіўся, паведаміўшы толькі, што яна будзе менш, чым федэральны бюджэт выдаткаваў на падтрымку "АўтаВАЗа" ( AVAZ).
"На" Іжавто "неабходна правесці мадэрнізацыю, усталяваць новае сучаснае абсталяванне, перанавучыць персанал. Паколькі Іжэўск аўтазавод застаўся адзіным прадпрыемствам аўтапрама, які яшчэ не атрымліваў антыкрызіснай падтрымкі дзяржавы, то бягучыя выдаткі па падтрыманні яго вытворчай дзейнасці нясе на сваіх плячах дзяржкарпарацыя" Растэхналогіі ". Але для руху наперад і эфектыўнага старту новых планаў без дапамогі дзяржавы ўжо не абысціся ", - адзначыў крыніца.
Раней прэм'ер-міністр РФ Уладзімір Пуцін падчас візіту ў Ўдмуртыю заявіў аб тым, што дзяржкарпарацыя "Растэхналогіі" укладзе ў яго развіццё сродкі ад дывідэндаў, атрыманых ад сваіх замежных актываў.
На самім заводзе, які знаходзіцца цяпер пад працэдурай банкруцтва, не выключаюць, што інвестыцыі ў развіццё "Іжавто" могуць быць камбінаванымі.
На думку аналітыкаў, камбінаваны падыход да падтрымкі "Іжавто" не супярэчыць планам, агучаным прэм `ерам у ходзе візіту ў Ўдмуртыю.
Між тым, паводле слоў прэзідэнта Удмуртыі Аляксандра Волкава, "Іжавто" плануе ўжо да ліпеня гэтага года выйсці на штомесячную вытворчасць 10 тыс аўтамабіляў. А на думку кіраўніка Renault ў Расіі Бруна Анселана, да 2014 году Іжэўск завод можа давесці вытворчасць аўтамабіляў да 300 тыс у год.
Меркаваную суму дзярждапамогі, якая дазволіла б вярнуць "Іжавто" ў лік паспяховых прадпрыемстваў галіны, якім гэты завод быў да крызісу 2008-2009 гг, крыніца ўдакладніць адмовіўся, паведаміўшы толькі, што яна будзе менш, чым федэральны бюджэт выдаткаваў на падтрымку "АўтаВАЗа" ( AVAZ).
"На" Іжавто "неабходна правесці мадэрнізацыю, усталяваць новае сучаснае абсталяванне, перанавучыць персанал. Паколькі Іжэўск аўтазавод застаўся адзіным прадпрыемствам аўтапрама, які яшчэ не атрымліваў антыкрызіснай падтрымкі дзяржавы, то бягучыя выдаткі па падтрыманні яго вытворчай дзейнасці нясе на сваіх плячах дзяржкарпарацыя" Растэхналогіі ". Але для руху наперад і эфектыўнага старту новых планаў без дапамогі дзяржавы ўжо не абысціся ", - адзначыў крыніца.
Раней прэм'ер-міністр РФ Уладзімір Пуцін падчас візіту ў Ўдмуртыю заявіў аб тым, што дзяржкарпарацыя "Растэхналогіі" укладзе ў яго развіццё сродкі ад дывідэндаў, атрыманых ад сваіх замежных актываў.
На самім заводзе, які знаходзіцца цяпер пад працэдурай банкруцтва, не выключаюць, што інвестыцыі ў развіццё "Іжавто" могуць быць камбінаванымі.
На думку аналітыкаў, камбінаваны падыход да падтрымкі "Іжавто" не супярэчыць планам, агучаным прэм `ерам у ходзе візіту ў Ўдмуртыю.
Між тым, паводле слоў прэзідэнта Удмуртыі Аляксандра Волкава, "Іжавто" плануе ўжо да ліпеня гэтага года выйсці на штомесячную вытворчасць 10 тыс аўтамабіляў. А на думку кіраўніка Renault ў Расіі Бруна Анселана, да 2014 году Іжэўск завод можа давесці вытворчасць аўтамабіляў да 300 тыс у год.
Комментариев нет:
Отправить комментарий